Πρόκειται για τη νότια επέκταση του λιμανιού Πειραιά, που θα επιτρέψει τον ελλιμενισμό μεγάλων κρουαζιερόπλοιων (άνω των 300 μέτρων), δίνοντας ώθηση στις προσπάθειες για ανάπτυξη και ενίσχυση της κρουαζιέρας, το έργο της βυθοκόρησης στο κεντρικό λιμάνι του Πειραιά, αλλά και αυτό της επέκτασης στο λιμάνι του Ηρακλέους.
Εξαίρεση από την απόφαση αναστολής του ΣτΕ αποτελούν μόνο τα έργα αναβάθμισης και συντήρησης των υποδομών του λιμανιού. Ένα από αυτά αφορά την υπόγεια διασύνδεση του σταθμού διακίνησης αυτοκινήτων (car terminal) με τον πρώην χώρο του ΟΔΔΥ, όπου και θα γίνει κέντρο logistics, αρχικού προϋπολογισμού 5 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για έργο που το Ανώτατο Δικαστήριο έκρινε ότι έχει προχωρήσει σημαντικά και θα διευκολύνει την κυκλοφορία των γειτονικών περιοχών.
Υπενθυμίζεται ότι χάρη στις διαδικασίες των αλλεπάλληλων διαβουλεύσεων τις οποίες υπέστη το master plan του ΟΛΠ υπήρξε σημαντική καθυστέρηση των επενδύσεων που προβλέπονταν σε αυτό.
theseanation.gr