14 Απριλίου 2019

Υποψήφιοι! έφοδο στα social media

-Στα social media διεξάγουν κυρίως την καμπάνια τους οι υποψήφιοι δημοτικοί και περιφερειακοί σύμβουλοι, στην προσπάθειά τους να τους μάθει ο κόσμος. Τα αιτήματα φιλίας που πιθανώς λαμβάνετε το τελευταίο διάστημα πιθανώς και μαζικά προέρχονται κυρίως από ανθρώπους που θέλουν να αναμιχθούν στα κοινά.
Αν το καλοσκεφτεί κάποιος είναι η πιο βατή μέθοδος για να προσεγγίσει κάποιος ένα κοινό. Ίσως όχι και η καλύτερη, καθώς είναι γνωστό ότι την προσωπική επαφή δεν την αντικαθιστά τίποτα, αλλά μέσα σε δυο μήνες να συνομιλήσεις με δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους είναι αδύνατο. Όπως αδύνατο είναι να κάνει ένας υποψήφιος άλλου είδους προεκλογική εκστρατεία, λόγω εκλογικού νόμου. Εκτός αν όσοι έβαλαν πλαφόν 2.000 ευρώ για έξοδα προεκλογικής εκστρατείας είχαν κατά νου μια άλλη αγορά κι όχι την ελληνική. Αυτά τα χρήματα δε φτάνουν ούτε για τις κάρτες ενός υποψήφιου. Κυριολεκτικά.