
Το έργο, μετά από μεγάλες «ταλαιπωρίες» εξ αιτίας προσφυγών, επαναπροκηρύχθηκε το 2008. Μειοδότης ανακηρύχτηκε η κοινοπραξία J&P – ΑΒΑΞ ΑΕ – GHELLA SPA – ALSTOM TRANSPORT S.A, η οικονομική προσφορά της οποίας ανήλθε σε 343,96 εκατ. ευρώ, έναντι του αρχικού προϋπολογισμού ύψους 515 εκατ. ευρώ.
Η επέκταση Αγία Μαρίνα – Πειραιάς, μήκους 7,6 χλμ με 6 σύγχρονους σταθμούς, θα συνδέει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας με το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.
Σ την κατασκευή του έργου θα απασχοληθούν περίπου 1.000 εργαζόμενοι και με την ολοκλήρωσή του, η οποία προβλέπεται σε 60 μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης, θα εξυπηρετούνται καθημερινά περίπου 135.000 επιβάτες. Τα 6,5 από τα 7,6 χιλιόμετρα σήραγγας θα ανοιχτούν με τη βοήθεια μετροπόντικα, ενώ τα υπόλοιπα με υπόγεια εκσκαφή.