Την κατασκευή ενός σημαντικού έργου για την ανάπτυξη του λιμανιού στον Πειραιά, αντιμάχεται ο δήμαρχος της πόλης Βασίλης Μιχαλολιάκος, φέρνοντας σε εξαιρετικά δύσκολη θέση την κυβέρνηση Παπαδήμου, η οποία προσδοκά την επιτάχυνση της ανάπτυξης στη χώρα, ώστε να αντιστραφεί η πορεία ύφεσης στην οικονομία. Εντελώς αιφνιδιαστικά ο κ. Μιχαλολιάκος, εκφράζει, με επιστολή του στον πρωθυπουργό, τη διαφωνία του για την κατασκευή ενός ελαφριού εναέριου τραμ (monorail) εντός του λιμανιού, με το οποίο θα μετακινούνται χιλιάδες ταξιδιώτες κάθε μέρα, χωρίς να ταλαιπωρούνται και δίχως να επιβαρύνεται συγκοινωνιακά η περιοχή.
Ο αντίλογος του κ. Μιχαλολιάκου συμπυκνώνεται στη φαεινή ιδέα του να κατασκευαστεί, ως έργο πρώτης προτεραιότητας μία υπόγεια σύνδεση του ΣΕΦ με το λιμάνι και τη διασύνδεσή της με το δρόμο ταχείας κυκλοφορίας στη Δραπετσώνα. Μία πρόταση, ουσιαστικά ανεφάρμοστη, καθώς είναι γνωστό ότι τα έργα αυτού του είδους και μάλιστα σε περιοχές, όπου κυριαρχούν τα αρχαιολογικά ευρήματα είναι περίπου ουτοπία, αν όχι απλώς παραπλανητική τακτική. Πολύ περισσότερο όταν δεν έχει γίνει κάποια προετοιμασία για το έργο αυτό και φυσικά καμία σχετική προσπάθεια δεν πρόκειται να προλάβει τα κονδύλια του ΕΣΠΑ.
Ο αντίλογος του κ. Μιχαλολιάκου συμπυκνώνεται στη φαεινή ιδέα του να κατασκευαστεί, ως έργο πρώτης προτεραιότητας μία υπόγεια σύνδεση του ΣΕΦ με το λιμάνι και τη διασύνδεσή της με το δρόμο ταχείας κυκλοφορίας στη Δραπετσώνα. Μία πρόταση, ουσιαστικά ανεφάρμοστη, καθώς είναι γνωστό ότι τα έργα αυτού του είδους και μάλιστα σε περιοχές, όπου κυριαρχούν τα αρχαιολογικά ευρήματα είναι περίπου ουτοπία, αν όχι απλώς παραπλανητική τακτική. Πολύ περισσότερο όταν δεν έχει γίνει κάποια προετοιμασία για το έργο αυτό και φυσικά καμία σχετική προσπάθεια δεν πρόκειται να προλάβει τα κονδύλια του ΕΣΠΑ.