Πρόκειται για τους σταθμούς Περιστέρι, Ανθούπολη και Χαϊδάρι στη
γραμμή 1 του μετρό της Αθήνας προς τα δυτικά προάστια και Ηλιούπολη,
Αλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό στην γραμμή 2 του μετρό προς τη νότια
Αθήνα.
Μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουν καταρτιστεί οι συμφωνίες με την εταιρεία Siemens,
προκειμένου να τεθούν σε λειτουργία επτά νέοι σταθμοί του Μετρό, οι οποίοι κατασκευαστικά είναι έτοιμοι, αλλά δεν λειτουργούν εξαιτίας ζητημάτων που έχουν προκύψει με τη Siemens. Αυτό προανήγγειλε στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Μ. Βορίδης κατά την συζήτηση επερώτησης βουλευτών της ΝΔ για τα οδικά έργα.
Οπως είπε ο κ. Βορίδης η μη λειτουργία των επτά νέων σταθμών κοστίζει μείον 160.000 επιβάτες ημερησίως και απώλειες περίπου 185.000 ευρώ ημερησίως. «Αφ’ ενός έχουμε λιγότερα έσοδα για το σημαντικό αυτό μέσο από την στιγμή που είναι έτοιμοι οι επτά σταθμοί και αφ’ ετέρου μεγαλύτερη επιβάρυνση στο κυκλοφοριακό και το περιβάλλον», δήλωσε τονίζοντας ότι: «Πρέπει άμεσα και θα γίνει μέχρι το τέλος του χρόνου, να προχωρήσει η σύμβαση με τη Siemens για τους σταθμούς του μετρό που δεν λειτουργουν.
πηγή: το ΒΗΜΑ
Μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουν καταρτιστεί οι συμφωνίες με την εταιρεία Siemens,
προκειμένου να τεθούν σε λειτουργία επτά νέοι σταθμοί του Μετρό, οι οποίοι κατασκευαστικά είναι έτοιμοι, αλλά δεν λειτουργούν εξαιτίας ζητημάτων που έχουν προκύψει με τη Siemens. Αυτό προανήγγειλε στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Μ. Βορίδης κατά την συζήτηση επερώτησης βουλευτών της ΝΔ για τα οδικά έργα.
Οπως είπε ο κ. Βορίδης η μη λειτουργία των επτά νέων σταθμών κοστίζει μείον 160.000 επιβάτες ημερησίως και απώλειες περίπου 185.000 ευρώ ημερησίως. «Αφ’ ενός έχουμε λιγότερα έσοδα για το σημαντικό αυτό μέσο από την στιγμή που είναι έτοιμοι οι επτά σταθμοί και αφ’ ετέρου μεγαλύτερη επιβάρυνση στο κυκλοφοριακό και το περιβάλλον», δήλωσε τονίζοντας ότι: «Πρέπει άμεσα και θα γίνει μέχρι το τέλος του χρόνου, να προχωρήσει η σύμβαση με τη Siemens για τους σταθμούς του μετρό που δεν λειτουργουν.
πηγή: το ΒΗΜΑ