«Ο τρόπος με τον οποίο μια κυβέρνηση νομοθετεί για την Τοπική Αυτοδιοίκηση αποκαλύπτει την
ευρύτερη αντίληψή της για τη λειτουργία του κράτους και της δημοκρατίας. Βλέπουμε αδιαφάνεια, σκάνδαλα, αναξιοκρατία. Τι λέτε; Η ευθύνη στους δήμους και η εξουσία σε εσάς;» αναρωτήθηκε και πρόσθεσε «το στοίχημα είναι για εσάς να κρατάτε τα ηνία της διαφθοράς. Ελπίζω η πρωτοβουλία για την ηλεκτρονική ψήφο να μην έχει την τύχη άλλων πρωτοβουλιών».Αναφερόμενος στις προσεχείς εθνικές εκλογές τόνισε πως η χώρα έχει «δύο ριζοσπαστικά διαφορετικές επιλογές: Από τη μία, η Νέα Δημοκρατία. Ένα κράτος που συγκεντρώνει την εξουσία, διαφθορά, αναξιοκρατία. Ένα κράτος με τα ίδια χαρακτηριστικά που φέρανε την Ελλάδα στα μνημόνια. Από την άλλη, ένα κράτος που θέλει τη δημοκρατική αποκέντρωση, που θέλει το ΠΑΣΟΚ».