Πέμπτη, Ιουνίου 25, 2026

ΚΕΔΕ για προσλήψεις 55+ σε Δήμους -Πότε ανακοινώνονται & πώς «πρέπει» να γίνει η κατανομή

Νέο πρόγραμμα απασχόλησης για χιλιάδες ανέργους άνω των 55 ετών ετοιμάζεται να ενεργοποιήσει η ΔΥΠΑ μέσα στον Ιούλιο με βασικό κίνητρο τον μισθό των 920 ευρώ και την απόκτηση ενσήμων.

Η διάρκεια της απασχόλησης μπορεί να φτάσει έως τους 24 μήνες και σύμφωνα με τον προγραμματισμό, οι ωφελούμενοι θα μπορούν να απασχοληθούν σε ΟΤΑ, δημόσιες υπηρεσίες και άλλους φορείς του Δημοσίου.

Το θέμα, κυρίως σε ότι έχει να κάνει με τους ανθρώπους που θα «απορροφήσουν» οι Δήμοι, τέθηκε επί τάπητος στη σημερινή συνεδρίαση της ΚΕΔΕ.

Όπως ενημέρωσε ο πρόεδρος Λ. Κυρίζογλου, εντός Ιουλίου και ειδικότερα το πρώτο 15ημερο θα γίνει η ανακοίνωση συγκεκριμένου αριθμού που θα διατεθούν στους Δήμους.