Η διάρκεια της απασχόλησης μπορεί να φτάσει έως τους 24 μήνες και σύμφωνα με τον προγραμματισμό, οι ωφελούμενοι θα μπορούν να απασχοληθούν σε ΟΤΑ, δημόσιες υπηρεσίες και άλλους φορείς του Δημοσίου.
Το θέμα, κυρίως σε ότι έχει να κάνει με τους ανθρώπους που θα «απορροφήσουν» οι Δήμοι, τέθηκε επί τάπητος στη σημερινή συνεδρίαση της ΚΕΔΕ.
Όπως ενημέρωσε ο πρόεδρος Λ. Κυρίζογλου, εντός Ιουλίου και ειδικότερα το πρώτο 15ημερο θα γίνει η ανακοίνωση συγκεκριμένου αριθμού που θα διατεθούν στους Δήμους.
