06 Απριλίου 2024

Σφακιανάκης:Προτιμώ να φύγω από το να κάνω κωλοτούμπες

 Πέρασε  στην αντεπίθεση,  ο ανεξάρτητος πλέον περιφερειακός σύμβουλος Μανώλης Σφακιανάκης, μετά τη διαγραφή του από τον Νίκο Χαρδαλια.

«Προτιμώ να φύγω από την ομάδα Χαρδαλιά από το να κάνω κωλοτούμπες και να ψήνω το μπιφτέκι αλλιώς, όπως λένε στην καθομιλουμένη…! Γιατί είμαι ένας άνθρωπος που πάντοτε πιστεύω αυτά που λέω! Καταλαβαίνετε από το βλέμμα μου και από τον τρόπο που μιλάω το πόσο δίκιο έχω. Ένα θα σας πω… είμαι μαζί σας με οποιοδήποτε τίμημα», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Μανώλης Σφακανάκης, απευθυνόμενος στους διαδικτυακούς του φίλους.

Ο ίδιος πρόσθεσε: «Η τοποθέτησή μου για το τραγικό γεγονός της γυναικοκτονίας της 28χρονης Κυριακής Γρίβα, μπροστά στα μάτια της Αστυνομίας, έξω από το Τμήμα των Αγίων Αναργύρων ήταν ξεκάθαρη και βασιζόταν στην επιστημονική και

επαγγελματική μου εμπειρία. Έγινε δε, στο πλαίσιο ενός πολύ περιορισμένου τηλεοπτικού χρόνου, με ό, τι αυτό συνεπάγεται, για την ακριβή και λεπτομερή της διατύπωση. Από χθες βιώνω μία προσπάθεια “δολοφονίας” της δικής μου προσωπικότητας, ενάντια σε κάθε λογική, με φανερό σκοπό την αποδόμησή μου σε επαγγελματικό και πολιτικό επίπεδο. Ίσως φταίει η μεγάλη εκτίμηση και αγάπη που έδειξαν στο πρόσωπό μου οι 17.000 συμπολίτες μου, οι οποίοι τον περασμένο Οκτώβριο με εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους, αντιλαμβανόμενοι την αλήθεια που υπηρετώ την οποία και συνεχίζω να υπηρετώ… Είναι στ’ αλήθεια δυνατόν, να πιστεύει κάποιος ότι θα μπορούσα να δικαιολογήσω έναν δολοφόνο και ένα τέτοιο απεχθές και στυγνό έγκλημα;»