26 Μαΐου 2014

Δήλωση Δημάρχου Πειραιά Γιάννη Μώραλη

«Σήμερα είναι μια μεγάλη ημέρα για τον Πειραιά. Δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους Πειραιώτες και τις Πειραιώτισσες. Και αυτούς που μας ψήφισαν και αυτούς που δεν μας ψήφισαν, που συμμετείχαν σε αυτή την δημοκρατική εκλογική διαδικασία. Ένα είναι βέβαιο και το γνωρίζουμε. Έχουμε πολύ δουλειά και δύσκολο έργο, έχουμε όμως σχέδιο και αστείρευτες δυνάμεις και θα πετύχουμε. Θέλω να ευχαριστήσω όλο τον συνδυασμό «ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΝΙΚΗΤΗΣ», όλους
τους συνεργάτες, τους δημοτικούς και διαμερισματικούς συμβούλους  γι αυτό τον ωραίο αγώνα που δώσαμε αυτές τις σαράντα ημέρες. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, τη σύζυγο μου και τα παιδιά μου που με στηρίζουν και πάνω από όλους τον πατέρα μου και τη μητέρα μου  γιατί οι δημοκρατικές αντιλήψεις με τις οποίες μεγάλωσα, εκτιμήθηκαν από τους πολίτες του Πειραιά. Σας ευχαριστώ πολύ»