Τη νίκη του Διαδικτύου έναντι των παραδοσιακών μέσων ενημέρωσης απεικονίζει στο τελευταίο του εξώφυλλο η έντυπη έκδοση του Newsweek. Στο τεύχος που κυκλοφορεί με ημερομηνία 31 Δεκεμβρίου 2012, το θρυλικό αμερικανικό περιοδικό έχει μια ασπρόμαυρη αρχειακή φωτογραφία του κτιρίου των γραφείων του στη Νέα Υόρκη και έναν τίτλο που παραπέμπει ευθέως στο twitter και τον κόσμο των social media: #LASTPRINTISSUE.Πόλεμο ώς τα επεισόδια του Ψυχρού Πολέμου και τις αλλαγές που έφερε στις κοινωνίες η τεχνολογία.
Αυτές οι αλλαγές αποδείχθηκαν και η αιτία του θανάτου του, τουλάχιστον στην έντυπη μορφή του. To 2008 μετρούσε 3,1 εκατ. συνδρομητές και μέσα σε μόλις δύο χρόνια θα έχανε τους μισούς λόγω του Internet.
Τον περασμένο Οκτώβριο και ενώ η εκδότρια εταιρεία αντιμετώπιζε σοβαρά οικονομικά προβλήματα, ανακοινώθηκε ότι στα τέλη του 2012 το Newsweek θα πάψει να τυπώνεται και θα μετατραπεί σε διαδικτυακό τόπο υπό την επωνυμία Newsweek Global.
Το Newsweek Global θα έχει κόστος συνδρομής περίπου 25 δολάρια ετησίως ή πέντε δολάρια για κάθε αντίτυπο.
Θα διατίθεται σε ηλεκτρονική μορφή τόσο για ταμπλέτες όσο και στο διαδίκτυο, ενώ μέρος του περιεχομένου του θα είναι διαθέσιμο και στην ιστοσελίδα The Daily Beast.
Το εξώφυλλο του τελευταίου τεύχους παντρεύει την ιστορία του περιοδικού με τον κόσμο του Internet. Αλλά, όπως κάποιοι σχολίασαν, μοιάζει σαν την προσπάθεια ενός ετοιμοθάνατου να αποκαλύψει με την τελευταία του πνοή το όνομα του δολοφόνου του.
Newsroom ΔΟΛ