Το 2004, ο Ελληνοκαναδός επιχειρηματίας Μιχάλης Πατέλης από την Κάλυμνο, προσπάθησε μάταια να καθιερώσει το συγκεκριμένο μεταφορικό μέσο. Ωστόσο ελλείψει υδατοδρομίου στην Αθήνα και χωρίς να μπορεί να διεξάγει πτήσεις στο Αιγαίο, τα funds που τον στήριζαν (η Rab Capital και η Fidelity), ζήτησαν την απομάκρυνσή του από την εταιρεία ΑirSea Lines.
«Η επίμονη καθυστέρηση λειτουργίας υδατοδρομίου στην Αθήνα μας παρέλυσε, με αποτέλεσμα καθημερινά να ξοδεύονται τα χρήματα που είχαν επενδυθεί, να απολύεται προσωπικό και σε γενικές γραμμές η εταιρεία να οδηγείται σε παράλυση», αναφέρει στην εφημερίδα «TΑ ΝΕΑ» ο τότε γενικός διευθυντής της AirseaLines Τάσος Γκόβας.
Το 2009 οι βασικοί μέτοχοι της εταιρείας αποχώρησαν, 70 άτομα απολύθηκαν από τα υδατοδρόμια όλης της Ελλάδας, οι πτήσεις ανεστάλησαν και 25 εκατ. ευρώ επένδυσης «βούλιαξαν» στις ελληνικές θάλασσες...
Η εταιρεία άρχισε τις πτήσεις στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο του 2004. Έχοντας εξασφαλίσει άδειες και δημιουργώντας 10 υδατοδρόμια σε νησιά του Ιονίου και του Αιγαίου η εταιρεία πραγματοποίησε μέχρι το 2008 περίπου 18.500 πτήσεις, μεταφέροντας 180.000 επιβάτες.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα για την εταιρεία παρέμενε η δημιουργία κατάλληλης βάσης στην Αττική. Η παραχώρηση έπειτα από πολλές γκρίνιες τμήματος του λιμανιού του Λαυρίου για τη δημιουργία υδατοδρομίου αποδείχθηκε ασύμφορη για πολλούς λόγους. Η πρόσβαση των επιβατών στο Λαύριο απαιτούσε πολύ χρόνο και κόστιζε ακριβά, ενώ και το υδατοδρόμιο όταν επικρατούσαν μελτέμια δεν ήταν κατάλληλο (ασφαλές) για την εκτέλεση πτήσεων.
Οι εταιρεία προσπάθησε να δημιουργήσει βάση στην περιοχή μεταξύ Φλοίσβου και ΣΕΦ ωστόσο η περιοχή αποδείχθηκε... άβατο λόγω των διαφόρων υπηρεσιών του Δημοσίου (Ολυμπιακά Ακίνητα, Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης, Πολεμικό Ναυτικό κ.λπ.). Ωστόσο, δεν είναι λίγοι εκείνοι που πιστεύουν ότι πίσω από τη δυσκαμψία του Δημοσίου βρίσκονταν ισχυρά ναυτιλιακά συμφέροντα, που εκμεταλλεύονται τις γραμμές του Αιγαίου με γρήγορα πλοία.«Η επίμονη καθυστέρηση λειτουργίας υδατοδρομίου στην Αθήνα μας παρέλυσε, με αποτέλεσμα καθημερινά να ξοδεύονται τα χρήματα που είχαν επενδυθεί, να απολύεται προσωπικό και σε γενικές γραμμές η εταιρεία να οδηγείται σε παράλυση», αναφέρει στην εφημερίδα «TΑ ΝΕΑ» ο τότε γενικός διευθυντής της AirseaLines Τάσος Γκόβας.
Το 2009 οι βασικοί μέτοχοι της εταιρείας αποχώρησαν, 70 άτομα απολύθηκαν από τα υδατοδρόμια όλης της Ελλάδας, οι πτήσεις ανεστάλησαν και 25 εκατ. ευρώ επένδυσης «βούλιαξαν» στις ελληνικές θάλασσες...