Με τη φράση «ήρθε η ώρα να ενισχύσουμε την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής ναυτιλίας», ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Χρήστος Παπουτσής, κάλεσε τα κόμματα να υπερψηφίσουν τις διατάξεις του νομοσχεδίου με το οποίο ανοίγει ο δρόμος για την παροχή υπηρεσιών ασφαλείας από ένοπλούς ιδιώτες φρουρούς σε εμπορικά πλοία με ελληνική σημαία. Όπως εξήγησε ο υπουργός, το νομοσχέδιο λαμβάνει υπόψη του τις θέσεις της Ένωσης Πλοιοκτητών αλλά και της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ), για την ανάγκη αποτελεσματικής πολιτικής στην προσπάθεια αντιμετώπισης της ναυτικής πειρατείας.Ο εισηγητής του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Καρύδης, επικαλέστηκε στοιχεία της αιτιολογικής έκθεσης
που αναφέρει ότι από το 2007 και μετά το φαινόμενο της θαλάσσιας πειρατείας έχει λάβει ανησυχητικές διαστάσεις ιδιαίτερα στον Κόλπο του Άντεν. Τα φαινόμενα της θαλάσσιας πειρατείας καλύπτουν όμως πλέον σχεδόν όλη την περιοχή του βόρειου και του κεντρικού Ινδικού Ωκεανού, με συνέπεια το ανθρώπινο κόστος της πειρατείας το 2010 να καταμετρά 4.185 ναυτικούς που υπέστησαν ένοπλη επίθεση, 1090 ναυτικούς που κρατήθηκαν αιχμάλωτοι και 516 που χρησιμοποιήθηκαν ως ανθρώπινη ασπίδα. Από το 2008 μέχρι σήμερα έγιναν 15 επιθέσεις σε πλοία υπό ελληνική σημαία, χωρίς ευτυχώς να υπάρξει απώλεια ανθρώπινης ζωής.
που αναφέρει ότι από το 2007 και μετά το φαινόμενο της θαλάσσιας πειρατείας έχει λάβει ανησυχητικές διαστάσεις ιδιαίτερα στον Κόλπο του Άντεν. Τα φαινόμενα της θαλάσσιας πειρατείας καλύπτουν όμως πλέον σχεδόν όλη την περιοχή του βόρειου και του κεντρικού Ινδικού Ωκεανού, με συνέπεια το ανθρώπινο κόστος της πειρατείας το 2010 να καταμετρά 4.185 ναυτικούς που υπέστησαν ένοπλη επίθεση, 1090 ναυτικούς που κρατήθηκαν αιχμάλωτοι και 516 που χρησιμοποιήθηκαν ως ανθρώπινη ασπίδα. Από το 2008 μέχρι σήμερα έγιναν 15 επιθέσεις σε πλοία υπό ελληνική σημαία, χωρίς ευτυχώς να υπάρξει απώλεια ανθρώπινης ζωής.