21 Δεκεμβρίου 2011

Καταγγέλλουν διακριτική μεταχείριση οι ζημιωθέντες της «Ασπίς»

Οι αρμόδιες κρατικές αρχές δεν επέδειξαν τα ίδια αυξημένα αντανακλαστικά στην περίπτωση των ασφαλισμένων των ανακληθεισών εταιρειών του Ομίλου Ασπίς Πρόνοια και των καταθετών της Τ-Bank (πρώην Ασπίς Τράπεζα), αναφέρει ο σύλλογος ζημιωθέντων από την Ασπίς Πρόνοια σε ανακοίνωσή του.
«Τα χιλιάδες μέλη του Συλλόγου μας, όμως, αναρωτιούνται γιατί τα αντανακλαστικά των κυβερνώντων παραμένουν σε πλήρη αδράνεια εδώ και 27 μήνες
για ένα ζήτημα το οποίο και απλούστερο ήταν και αν λυνόταν έγκαιρα δεν θα απέφερε κανένα απολύτως δημοσιονομικό κόστος», τονίζει.
Πάντως, ο σύλλογος επισημαίνει ότι «το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο μαζί με τις καταθέσεις των πελατών της Τ-ΒΑΝΚ αναλαμβάνει και μια σημαντική εκκρεμότητα η οποία έχει να κάνει με την πλημμελή θεματοφυλακή των προϊόντων unit linked της πρώην Ασπίς Bank».
Ο σύλλογος αναφέρει ότι η «τράπεζα ήταν υποχρεωμένη να ενημερώνει τουλάχιστον μία φορά το μήνα την αρμόδια διεύθυνση του υπουργείου Εμπορίου για τα περιουσιακά στοιχεία που διαθέτει η ασφαλιστική επιχείρηση για το μεταβλητό κεφάλαιο», επικαλούμενος τον Ν. 400/70.
Ο ίδιος επισημαίνει ότι υπάρχουν «τεράστιες αποκλίσεις» σε σχέση με τα ποσά που έπρεπε να υπάρχουν στο ενεργητικό των εν λόγω αμοιβαίων κεφαλαίων.