Περιβαλλοντική αναβάθμιση σε μια επιβαρημένη περιοχή της Αττικής αλλά και διευκόλυνση για τους οδηγούς υπόσχεται η ζεύξη
Περάματος - Σαλαμίνας έχει σχεδιάσει εδώ και καιρό το υπουργείο Υποδομών,
Μεταφορών και Δικτύων. Η ζεύξη θα εκτείνεται σε 11,7 χιλιόμετρα, τα 1.150 μ.
υποθαλάσσια σήραγγα και τα υπόλοιπα δρόμος, που θα παρακάμπτει το Πέραμα για να
καταλήξει με σύνδεση στην Αττική Οδό, διευκολύνοντας με αυτόν τον τρόπο τους
αυτοκινητιστές που κατευθύνονται προς την ΠελοπόννησοΟ κόμβος του Περάματος εξυπηρετεί τη μεγαλύτερη γραμμή οχημάτων στην Ελλάδα, σημειώνει το υπουργείο. Υπολογίζεται ότι σε ετήσια βάση, περισσότερα από 5 εκατομμύρια αυτοκίνητα περνούν από την περιοχή για να επιβιβαστούν στα φέριμποτ με προορισμό τη Σαλαμίνα, ενώ εξυπηρετούνται και 12 εκατομμύρια πεζοί.!! Ο δρόμος που έχει σχεδιαστεί συμπληρωματικά της υποθαλάσσιας σήραγγας προβλέπεται να είναι περιμετρικός και να παρακάμπτει το Πέραμα αλλά και την πόλη της Σαλαμίνας. Σύμφωνα με το σχέδιο, θα ξεκινά λίγο πιο έξω από το Πέραμα, κοντά στις εγκαταστάσεις του Ναυτικού, και θα βγαίνει στο νησάκι του Αγίου Γεωργίου, απ’ όπου θα κατα λήγει στα όρια του Ναυστάθμου της Σαλαμίνας.
Παρ’όλα αυτά ο δήμαρχος Σαλαμίνας Γιάννης Τσαβαρής, διαμαρτύρεται έντονα καθώς, θεωρεί την κατασκευή της ζεύξης καταστροφική για το περιβάλλον του νησιού του, σε μια περίοδο μάλιστα που εκκρεμούν άλλα σοβαρά περιβαλλοντικά ζητήματα, όπως το δίκτυο λυμάτων, το σχέδιο πόλης κ.λπ. «Η Σαλαμίνα δεν πρέπει να γίνει αυτοκινητόδρομος, δεν μπορούν να κάνουν το νησί μας στεριά», λέει χαρακτηριστικά, ενώ ξεκαθαρίζει ότι, ως δήμαρχος, δεν μπορεί να πάρει τέτοια απόφαση, γι’ αυτό και θα θέσει το ζήτημα σε δημοψήφισμα.!!
«Στη Σαλαμίνα θα πηγαίνει ο ίδιος αριθμός αυτοκινήτων», απαντά ο υφυπουργός Υποδομών. «Αν, τώρα, ο δήμαρχος αποφασίσει να απαγορεύσει τα αυτοκίνητα από την πόλη του, καλώς να το κάνει, όμως εφόσον πηγαίνουν στο νησί, γιατί να μη βελτιωθεί η κατάσταση;», διερωτάται.