24 Φεβρουαρίου 2014

Αιχμές Μιχαλολιάκου για Δρίτσα: «Εγώ παραιτήθηκα από βουλευτής - κόμμα μου είναι ο Πειραιάς»

«Ο κ. Σγουρός καλός είναι. Δεν θα τον κρίνω εγώ, αλλά από το "καλός" υπάρχει το "καλύτερος"». Με αυτά τα λόγια απάντησε ο δήμαρχος Πειραιά Βασίλης Μιχαλολιάκος στο ερώτημα που του τέθηκε το πρωί της Δευτέρας, στη συνέντευξή του στον ραδιοσταθμό ΒΗΜΑ FM 99,5 για το «γαλάζιο» κίνημα υπέρ του Γιάννη Σγουρού στην περιφέρεια Αττικής. 
Σε άλλο σημείο της ραδιοφωνικής του παρουσίας στον ΒΗΜΑ FM 99,5, ο Βασίλης
Μιχαλολιάκος άφησε σαφείς αιχμές για τους υποψηφίους για αξιώματα στην τοπική αυτοδιοίκηση η οποίοι δεν παραιτούνται από το βουλευτικό τους αξίωμα, παραπέμποντας εμμέσως πλην σαφώς στον βουλευτή Πειραιά και υποψήφιο δήμαρχο του ΣΥΡΙΖΑ, Θοδωρή Δρίτσα.
«Οταν πήρα την απόφαση να είμαι υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά, κίνηση που τη χαρακτήρισαν κάποιοι αυτοκτονική, επειδή ήμουν πρώτος βουλευτής Πειραιά όταν αρχηγός της ΝΔ είχε γίνει ο κ. Σαμαράς, προσωπικός φίλος μου και κουμπάρος μου, είπα ότι παραιτούμαι από όλα και είμαι υποψήφιος δήμαρχος, σε συνθήκες πολύ δύσκολες και με εκτίμηση ότι δεν θα περάσω καν στο β’ γύρο» σημείωσε ο Βασίλης Μιχαλολιάκος.

«Οι δημοσκοπήσεις το θέλουν (να επανεκλεγώ) από τον α’ γύρο. Αυτό δεν είναι το θέμα» προσέθεσε και συνέχισε: «Το θέμα είναι ότι έκανα γυμναστική στον εαυτό μου και πέτυχα να φύγω από την κεντρική πολιτική σκηνή. Δεν απορρίπτω το παρελθόν μου, αλλά τώρα κόμμα μου είναι ο Πειραιάς. Παραιτήθηκα από βουλευτής και είμαι δήμαρχος. Η παράταξή μου κέρδισε τις εκλογές και ο κ. Σαμαράς έγινε πρωθυπουργός. Εφυγα για να πάω στην κυβέρνηση; Κόμμα μου είναι ο Πειραιάς» επανέλαβε ο δήμαρχος Πειραιά.

«Δεν θα κρίνω τι θα κάνουν οι άλλοι. Θα επαναλάβω ότι εάν δεν εκλεγόμουν, θα αποσυρόμουν από την κεντρική πολιτική σκηνή. Σε αυτό το πολιτικό σύστημα της αμφισβήτησης έχει νόημα μια αυτοθυσιαστική λογική. Δεν μπορεί να ακούει ο κόσμος τον αρχηγό να λέει "πάμε να πάρουμε τον Πειραιά". Ας κάνουν τη δουλειά τους στο κοινοβούλιο. Ας αναβαθμίσουν το κοινοβούλιο, το οποίο υποβαθμίζεται συνεχώς με τις συμπεριφορές ανθρώπων και κομμάτων», τόνισε.