10 Φεβρουαρίου 2014

Ρεπούση,Καπερνάρος ,Κικίλιας,οι βουλευτές που έβγαλαν τα εκατομμύρια στο εξωτερικό


Το υπουργείο Οικονομικών σε ανακοίνωση του αναφορικά με τους βουλευτές που εντοπίστηκαν να έχουν στείλει εμβάσματα στο εξωτερικών υποδεικνύει τους Βασίλη Καπερνάρο (ΑΝΕΛ), Βασίλη Κικίλια (ΝΔ) και Μαρία Ρεπούση (ΔΗΜΑΡ), καθώς και τις συζύγους των βουλευτών Νίκου Σιφουνάκη και Βασίλη Καπερνάρου.
Αναφορικά με την εμπλοκή του ονόματος του βουλευτή Α΄Αθηνών της ΝΔ Βασίλη Κικίλια η διαδικασία ελέγχου είναι σε εξέλιξη. Ο κ. Κικίλιας προσκόμισε κατόπιν της σχετικής πρόσκλησης στις
15/4/2013 στην αρμόδια ΔΟΥ Γλυφάδας, πλήρη στοιχεία δικαιολόγησης. Τα στοιχεία αυτά ελέγχονται με την τωρινή διαδικασία.

Η ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών
Με αφορμή δημοσιεύματα του Σαββατοκύριακου σε σχέση με τα εμβάσματα εξωτερικού το ΥΠΟΙΚ ανακοινώνει:
Σε πρώτο έλεγχο με την αρχική λίστα με την οποία είχαν ζητηθεί στοιχεία δικαιολόγησης των εμβασμάτων (24.710 περιπτώσεις) βρέθηκαν 3 βουλευτές και συγκεκριμένα οι κ. κ. Καπερνάρος, Κικίλιας και Ρεπούση καθώς και οι σύζυγοι των βουλευτών Σηφουνάκη και Καπερνάρου.
Οποιαδήποτε άλλα ονόματα έχουν ακουστεί δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Η ΓΓΔΕ ελέγχει κατά πόσο τα ποσά καλύπτονται από τις φορολογικές δηλώσεις των φορολογουμένων και δεν έχει στοιχεία ή την αρμοδιότητα για έλεγχο πόθεν έσχες. Συνεπώς, και ως προς αυτό το σκέλος, τα δημοσιεύματα είναι ανακριβή.
Η διαδικασία ελέγχου κάποιων εξ αυτών των υποθέσεων είναι σε εξέλιξη και η υπόθεση του κ. Κικίλια είναι στις 531 στοχευμένες υποθέσεις.
Ο κ. Κικίλιας προσκόμισε κατόπιν της σχετικής πρόσκλησης στις 15/4/2013 στην αρμόδια ΔΟΥ Γλυφάδας, πλήρη στοιχεία δικαιολόγησης. Τα στοιχεία αυτά ελέγχονται με την τωρινή διαδικασία.
Η ολοκλήρωση των ελέγχων θα γίνει το συντομότερο δυνατό, ώστε να μην υπάρχει καμία δυνατότητα παρερμηνείας. Υπενθυμίζουμε, όμως, ότι πριν την ολοκλήρωση του ελέγχου είναι λάθος να θεωρηθεί πως υπάρχει παραβατική συμπεριφορά. Προς τούτο, θυμίζουμε ότι στις 44 υποθέσεις που πρόσφατα ελέγχθηκαν μόνο οι 12 (27%) κατέδειξαν αποκρυβέντα εισοδήματα. Η πλειοψηφία, συνεπώς, παρείχε πλήρη δικαιολόγηση των ποσών των εμβασμάτων.
Τι υποστηρίζει σε ανακοίνωση του ο Βασίλης Κικίλιας
Με ανακοίνωση του ο βουλευτής Α'Αθηνών της ΝΔ Βασίλης Κικίλιας υποσατήριξε πως τα χρήματα του προέρχονται από τις επαγγελματικές του δραστηριότητες πολύ πριν την ενασχόληση του με την πολιτική (επαγγελματικό μπάσκετ, ιατρική) είναι φορολογημένα στο σύνολο τους, βρίσκονται σε ελληνικές τράπεζες και είναι δηλωμένα στο πόθεν έσχες του.
«Με έκπληξη διαβάζω δημοσιεύματα για έμβασμα μου στο εξωτερικό που δήθεν δεν δικαιολογείται από το πόθεν έσχες μου. Τα χρήματα μου προέρχονται από τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες πολύ πριν την ενασχόληση μου με την πολιτική (επαγγελματικό μπάσκετ, ιατρική) είναι φορολογημένα στο σύνολο τους, βρίσκονται σε ελληνικές τράπεζες και είναι δηλωμένα στο πόθεν έσχες μου.
Πορεύομαι με την τιμή και την υπόληψη μου, που κανένας δεν μπορεί και δεν δέχομαι να αμφισβητήσει. Δεν συνηθίζω να χρησιμοποιώ ένδικα μέσα αλλά το θέμα είναι βαθύτατα πολιτικό και στις συκοφαντίες προς το πρόσωπο μου επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματος μου».
Δήλωση Μαρίας Ρεπούση σχετικά με την ανακοίνωση του Υπουργείου Οικονομικών
Τα εμβάσματα στα οποία αναφέρεται η ανακοίνωση του Υπουργείου Οικονομικών σε ό,τι με αφορά καλύπτονται απολύτως από τις φορολογικές μου δηλώσεις τις οποίες ήδη προσκόμισα στις φορολογικές αρχές της χώρας. Στάλθηκαν για λόγους σπουδών και υγείας οικείων μου προσώπων. Μετά την εξυπηρέτηση των εν λόγω αναγκών το μεγαλύτερο μέρος αυτού του ποσού επέστρεψε στην Ελλάδα.